sobota 21. května 2016

SVÁTEK

Včera navečer jsme jeli na návštěvu k bráškovi a švagrové.
Jana bude mít svátek.
Na jejich zahradě kvete vistárie,
to je nádhera.






Já jsem Janě koupila také kytičku
nevím, jak se jmenuje,
ale moc se mi líbila..






Dnes ráno jsme vyrazili na chalupu..
stavila jsem se v zahradnictví 
 a nakoupila kytky do truhlíků.
Nakonec jsem zvolila zase pelargonie.
Koupila jsem si i malou hortenzii
a ještě nějaké gazánie.
..
Na chalupě jsme nebyli 14 dní
 a čekala nás neskutečná spoušť!
Tráva a plevel všude!
To je neskutečné,jak to dokáže za takovou chvíli vyrůst.
Dole u našeho kostelíka
je pouť.
Tentokrát jsou kolotočáři naladěni na nějakou sprostonárodní vlnu,
neboť se k nám linou tóny
písní jako Anča, drž, Anča drž, Anča držka plechová
a já se nestačím divit..
Nyní otevřela druhá maringotka!
Její majitelé ujíždí zjevně na coutry vlně
a tak se tu mísí s Ančou i báječná ženská od Tučného..
Je tu prostě veselo:o)
a my se tak těšili na božské ticho,
přehlušované pouze zpěvem ptáků, mimochodem jsem jim koupila novou budku!
Taky jsem koupila novou zahradní hadici.
Teče.
Tam , kde nemá!
Ach jo!
Každý den není posvícení, že?
Hadici snad spravíme..
Já jdu přesazovat...
Mějte se krásně a užívejte nádhernou sobotu!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.