pátek 6. května 2016

TVOŘENÍ PRO NAŠE MAMINKY

ANO, 
opět je tu den, 
kdy se slaví Den matek.
Vždy druhou květnovou neděli
a ta nastane právě nyní.
My s dětmi ve škole na tento svátek nezapomínáme
( moje děti ano:o)- omlouvá je to, že za jejich dětských let se slavilo MDŽ)
A co jsme maminkám letos připravili?
To, co mě inspirovalo..
Tak na Pinterestu se i líbilo přání s fotkou dítěte.
Nafotila jsem je 
a první část byla na světě.






Další inspirací mi byl blog
Tvoříme s dětmi.
Tam se mi moc líbilo přáníčko 
v podobě křížovky,
a protože my právě probíráme přídavná jména,
tak se mi to i moc hodilo.
Neopičili jsme se úplně, 
ale nechala jsem přídavná jména vymyslet dětmi,
takže jsme podle původní inspirace některá přídavná jména obměnili.





Další inspirací mi byl blog
U nás na kopečku
a z něj jsem převzala list s povídáním o mamince.
Jsme ale už třeťáci 
a tak nebyl kopírovaný,
ale v rámci zlepšení písma si ho děti přepsaly celý.
Musím napsat, že o maminkách moc pěkně psaly
a určitě se nejedno srdíčko nad  těmi řádky potěší.



...
A bez inspirace byla dětmi namalovaná maminka. 
Obraz jsme i  zarámovali :o),
aby to nebyl jen výkres. 
Právě na druhou stranu výkresu děti nalepily povídání o mamince.







a takto si děti odnášely maminky domů:o)



obrázky ještě děti dozdobily kytičkami..


Přeji Vám krásný víkend
a ať Vás v neděli někdo potěší..
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.