neděle 19. června 2016

MERUŇKOVÝ KOLÁČ

jak už jsem psala,
tak odměna je zasloužená.


Jen velký problém je v tom, že je moc dobrý
a chuť na něj je taky veliká.
Ale co:o),
čeká nás ještě spousta práce a tak kila půjdou dolů.




meruňový koláč s drobenkou a tvarohem je na plech
a protože ještě zbylo těsto, tak jsem udělala meruňkové šátečky.
Dopekla jsem o půlnoci a ráno byla dobrá koláčová snídaně:o).
Meruňky ještě zbyly a tak dnes udělám meruňkový džem.
....
Jinak jsem netušila, co dokáže udělat takové mravenčí štípnutí. 
Celou noc mě ruka pálila a svědila
a dnes ji mám ještě napuchlejší  a úplně rudou.
A druhá ruka mě bolí od motyčky:o).
Zahrádka je už z jedné strany celkem hotová
a čeká mě úklid naší nářaďovny..
Vše je potřeba přebrat,
spoustu toho vyhodit ,
Však to jistě znáte:o)!
Mějte krásnou a pohodovou neděli!
Inka
♥ 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.