neděle 19. června 2016

NEDĚLE

ač mělo pršet skoro po celý den,
tak doteď nespadla ani kapka.
Byl krásný den.
Já jsem se rozhodla vyklízet 
a při  té příležitosti jsem zatopila v sudu 
a pálila prázdné papírové krabice,
větve a suchou trávu.
V tu samou dobu jsem také pekla v troubě vepřové 
a místo krásně šťavnaté pečínky,
jsme měli krásně vysušené maso!
V momentě, kdy jsem si říkala, že už je maso tak akorát,
jsem si myslela, že jsem vypnula troubu
a nechala maso jen tak dojít.
..
Došlo dokonale.
Manžel, který seděl celou domu v místnosti, 
kde to už pomalu bylo cítit spáleninou,
tak nic necítil:o)
...
A protože jsme byli jen sami dva,
tak jsem ani k té sušině nedělala knedlíky.
Vzali jsme si sušené maso se zelím a chlebem:o)!
....
Domů pojedeme až v noci po fotbale.
V neděli se nám odsud vůbec nechce!
Já ještě dělám meruňkový džem.
Je tu vážně krásně 
a my se těšíme na důchod:o)!






Ta kalina má tak krásnou jasně zelenou..









nainstalovali jsme nový lustr na chodbu..
Samozřejmě manžel otálel s jeho instalací, 
takže se instalovalo v době, kdy denního  světla
bylo pomálu  a já musela stát a svítit baterkou než manžel 
spojí všechny drátky 
a budeme svítit!
...
Hurá, budiž světlo!
:o)
Konečně bude mezi námi jasno:o)!
Mějte krásný večer
a začněte nový týden s dobrou náladou!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.