čtvrtek 16. června 2016

PŘÁTELSTVÍ

Ve svém učitelském deníčku jsem našla i dopisy od jednoho starého pana učitele.
Bylo mu přes 90 let a každý den mi mával z okna,
když jsem odváděla děti na oběd.
Vzniklo mezi námi takové přátelství na dálku..
Jednou mi přišel od něj dopis
a pak chodily další a další..


V té době mě bylo přes 40 a už jsem měla skoro dospělé děti..
Tak nevím:o), zda by o mě vnuk stál:o)


Přesto naše korespondence byla velice milá a dnes, když dopisy čtu, 
tak jsou pro mě velkým potěšením.
Dodnes obdivuji jeho nádherný rukopis i jeho sloh.
.......
Pan učitel se dožil 95 let
a naše pětileté přátelství stálo za to!
......
Často, když jdu okolo jeho domu,
tak se podívám do okna.
Jeho ruka už nemává,
ale úsměv na mých rtech napovídá,
že ho tam pomyslně vidím!
....
Mějte nádherný den..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.