středa 22. června 2016

SLÁVA VLASTI

VÝLETU,
NEZMOKLI JSME, 
UŽ JSME TU!
tak to jsme zpívávali, když jsme byli malí..
Dnes jsme to sice nezpívali,
ale pravda to byla pravdoucí.
...
Krásnější den jsme si na náš výlet nemohli přát!
Navíc nám přálo všechno..
..
Toho, čeho jsem se obávala nejvíc,
mě doslova nadchlo 
a nemůžu šetřit slovy chvály!
...
Ano, na naše dráhy!!
Zažili jsme doslova luxus vlakových souprav.
Vše jsme měli zarezervováno,
po cestě tam jsme měli celý vagón jen pro naši třídu
a užívali si jaké to je cestovat se záchodem,
který měl automatické dveře.
Děti z toho byly nadšené!
Velká chvála i velmi ochotným průvodčím!
...
Přiznám se, že jsem byla i já tak trochu jako Alenka v říši divů,
já jela naposledy totiž vlakem před více než 10 lety
a to se tenkrát špatně otvíraly dveře vlaku 
a já se děsila toho, že se mi nepodaří otevřít ve stanici
a že nestihneme vystoupit.
...
Vše bylo nyní automatické.
Navíc i cena byla pro celou třídu velmi příznivá.
A kam jsme vlastně vyrazili?
Naším cílem byla historická vesnice umění a řemesel
a bylinné zahrady 
BOTANICUS
 v Ostré nad Labem.
...
Mám to tam velmi ráda.
Vůně bylinek,
dýchne tu na vás kouzlo starých časů.
Navíc se děti dozví o historii řemesel 
a mohou si i sami vytvořit něco z tohoto starého umění.
V celé vesničce, která je uzavřeným areálem,
se platí groši, které si musíte při příchodu rozměnit.
Ceny tu jsou poměrně příznivé.
Výborně se tu najíte a ani moc neutratíte.
Jsou zde vyhlášené palačinky
i bramboráčky.
...
Moc se mi líbí, že to , co si děti koupí , si buď udělají
nebo se jedná o rukodělnou práci.
To píšu proto, že jinde na výletě si děti koupí např. plyšáka za 150 korun,
kterého by si v hračkárně koupily tak maximálně za 50 korun.
...
























moc se mi líbilo servírování na na dřevěných plackách


Je to tu vážně moc hezké. 
Kdo tu nebyl, tak vřele doporučuji!
...
Mějte krásný večer 
a noc!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.