středa 15. června 2016

V JEDNOM KOLE

Já nevím, jak to dělám,
ale dokážu si na poslední 3 týdny práce 
naplánovat tolik věcí ,
že se to prostě nedá skoro stihnout!
Tak třeba jsem naplánovala, že ještě 27. června budeme hrát s dětmi divadlo pro rodiče
a to jsme ho začali teprve teď trénovat.
Dnes jsme malovali kulisy,
zdaleka nejsou hotové!
Aby toho nebylo málo, 
tak k divadlu jsme přidali ještě tancování.
Tancují jak holky, tak kluci.
Každý si vybral svou skladbu.
.....
Mimochodem moje celá třída se stěhuje..povýšili jsme o celé jedno patro!
Jenže....
Dovede si představit přestěhovat mých milión věcí?
A i kdyby to šlo, tak to nejde,
protože třída, do které se máme přestěhovat,
tak se o prázdninách bude malovat,¨takže všechno, co mám ve třídě musím přestěhovat do své mini kanceláře výchovného poradce.
To by nebylo nic hrozného, kdybych už neměla vidinu toho, 
jak to o prázdninách všecičko musím přestěhovat do nové třídy!
Asi umřu, ale na to budu myslet až s příchodem nového školního roku
a dalšího pracovního nasazení.
....
Do toho všeho jsem ještě naplánovala 2 školní výlety.
Tedy já naplánovala jeden
a druhý jsme vyhráli.
Nejlépe jsme recyklovali
a tak si zasloužíme další výlet.
Kdo je učitel , tak ví, že to je takový danajský dar,protože já miluji výlety,
 když už jsem zpátky a všichni jsou živí a zdraví:o)..
....
Z čeho jsem nejvíc na konci školního roku tzv. " odvařená",
je papírování, vyplňování různých tabulek , katalogových listů, známek, hodnocení apod.
To opravdu " miluju!"
....
obrázek je pouze ilustrační, já u toho vypadám podstatně hůř, ale s papíry jsem na tom podobně:o)!

A co se mi ještě stalo?
Během roku vedu celkem 5 kroužků
hry na zobcovou flétnu.
 5 kroužků = 5 třídních knih.
Už přes týden jsem je nemohla najít!
Ta hrůza při pomyšlení, že bych je musela celé přepisovat,
mě budila ze spaní!
...
Minulý týden byl u nás ve škole tzv. bleskový sběr papíru.
A já bleskově všechno naházela do sběru.
Taky jsem toho mnoho skartovala.
Skartovačka jela na plné obrátky a proužky papíru plnily odpadkové pytle.
Já ty třídnice určitě vyhodila nebo projela skartovačkou!
Na nic jiného jsem nemyslela!
......
Včera jsem brečela!
Štěstím!
Já je našla!
Zapadly potvory za šuplíky.
Našla jsem je v momentě, 
kdy už jsem všechno považovala za marnost
a začala se smiřovat s tím, že strávím několik večerů přepisováním.
Tolik radosti jsem si udělala, že jsem si za odměnu koupila boty!
:o))
Člověk se musí nějak odměnit, že?
....
Zahájila jsem tvrdě plánování od pondělí
a udělala si přesný seznam,
co který den musím udělat!
Organizace musí být!
...
Od pondělí jsem už nestihla 3 položky.
Jestli to takhle půjde dál,
tak snad ani nebudu moct odletět na prázdniny:o)!
Měla bych se polepšit, 
ale kdo by odolal jít si sednout do kavárny s kamarádkami
oproti papírování a vyklízení skříněk?!
....
Já Vám přeji krásný večer
a hlavně v klidu:o)!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.