čtvrtek 9. června 2016

VYŠŠÍ CÍLE

Včerejší příspěvek má tak trošku pokračování..
Od začátku učitelské kariéry si vedu takový jakoby památníček.
Dávám si tam třídní fotky
a žáci, kteří se se mnou loučí 
mi do mého památníčku něco nakreslí nebo napíší na památku.
Včerejší příběh s tím dnešním souvisí.
S Vojtou do třídy chodil i Ráďa.
Oba byli náruživí hokejisti od 1. třídy.
Jak už víte Vojta nakreslil v 1. třídě svůj osudový obrázek.
Ráďa mi svůj obrázek nakreslil až ve 3. třídě.
Je to až neskutečné. 
Přestože Ráďa mi napsal:
Vzpomeňte si na mě, až budu hrát v NHL.
Jenže...
Ráďa udělal zásadní chybu !
Na obrázek nakreslil toto:
Nevím přesně, jestli Ráďa hrál v Jablonci, ale hrál v Hradci Králové..
Kdyby možná nakreslil jiný dres jako Vojta...? Kdoví!
...


Jaké z toho plyne ponaučení?
Nikdy si nedávejte nízké cíle!
Vždycky ty nejvyšší,
protože jak už jsem včera psala, tak sny se plní!
....
Mimochodem, když jsem se probírala svou sbírkou fotek, přání 
a různých pohledů a dopisů, které si schovávám, 
objevila jsem další perličky
a určitě se s Vámi o ně podělím..
Můj sešit je totiž skoro kouzelný:o).
Pro mě rozhodně,
jsou to moje vzpomínky
všichni mí žáci, 
spousta příběhů, veliká spousta zážitků 
a jedna velká radost!

toto je můj první..

přání, fotky


dopisy

fotky tříd s podpisy dětí



Některé fotky jsou už historií:o).
..........
Já dnes usnu jako špalek...
dva dny po sobě jsem přišla z práce kolem 7 večer.
Včera turnaj v kuželkách pro rodiče a děti
a dnes koncert flétniček.
Ufff!
Vše se podařilo, ale cítím se dost unavená..
věk prostě člověk nezastaví,,
Vám přeji krásný večer! 
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.