středa 6. července 2016

1. DEN

trochu se zpozdenim zacinam psat o prvnim dnu.
Doleteli jsme znacne unaveni.
Prvni noc byva nejhorsi, protoze casovy posun nam dava zabrat, 
tudiz vstavame hodne brzo. 
To mi nevadilo, protoze hned na první den dcera naplanovala
vylet do Orlanda.
tentokrat se nejelo do zabavneho parku, ale na nakupy.
v Orlandu jsou totiz uzasne Outlety, kde se nakupuje jedna basen.
Navic ja mela v planu udelat sobe i manzelovi hned na zacatku radost
a tak jsem nakupy uvitala.
Jela jsem jen ja, dcera a zetak.
Nakupy byly uzasne a ja utratila penez vic nez dost. 
A co jsem si koupila?
Kratasy, 3 tricka a svetr,
2 podprsenky ve Victoria Secret, ktere drzi i to co uz moc nedrzi:o)



Manzelovi plavky, kosili a 3 tricka



a pak hlavne v Apple 2 nove mobily,jeden sobe a jeden manzelovi.




 Na prvni nakup doooost dobry :o)

Vratili jsme se az vecer
a ja uz padala unavou..
Tesila jsem se na dalsi den,
protoze to nas uz cekala cesta k oceanu..
...
Mejte se moc krasne !
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.