neděle 17. července 2016

EMIČKA

nás letos neskutečně baví:o))
Rozpovídala se
a já si musím zaznamenat, 
jakými větami  nás pravidelně obšťastňuje.
...
Jakmile jedeme a u silnice se objeví vodní nádrž, říká:
" Tak tady by mohli být krokodýli!"
...
Pokud zjistí, že místo je jí povědomé,
tak okamžitě volá:
"Tady jsme už byli!"
......
Cokoli někomu z nás chybí,
okamžitě použije větu:
"Já ti to koupím,  růžový!"
Takže když zjistila, že můj manžel spal jen tak,
hned ráno mu řekla:
"Dědečku, pyžamko ti koupím, růžový!"
( jsem přesvědčena, že mu bude slušet:o))
...
Když si něco koupíme na sebe nebo naší Aničce,
tak pro změnu řekne:
" To mi taky koupíte, růžový!" 
....
Když se naštve,
tak říká:
"Nekoukej se na mě!"
nebo
"Já tě  bouchnu!"
........
často trpí hladem a to pak říká:
" Já mám hlad!, dej mi bonbón!"
nebo u ní platí pravidlo,
že hlad je převlečená žízeň
a když má hlad tak chce pít:o).
...
Asi jsem na toho spoustu zapomněla,
ale tyto věty jí i nás provázejí každý den,
i když denně nás nebouchá:o).
...

 
k tomu už není co dodat:o)..
snad jen  mějte příjemný nedělní den
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.