úterý 12. července 2016

HLOUPEJ NÁPAD

V neděli jsem já a moje holčičky
(dceru nevyjímaje)
vyrazily na zdejší trhy,
které se konají v Europien Vilage.
Protože to není vůbec daleko, 
rozhodla jsem, že nepojedeme autem, 
že necháme manžela, tatínka, dědečka doma,
aby se mohl dívat finále ve fotbalu.
...
Nastrojily jsme se náležitě,
abychom vypadaly krásně.
K pěknému nastrojení patří i pěkné střevíčky,
nejlépe na vysokém klínku ( u mě!)..
,,,,,,,,,
Asi po 100 metrech jsem už věděla, že tohle nebyl nejlepší nápad!
první čůrky potu mi začaly stékat hned vzápětí
 a nepřestaly, dokud jsme nedorazily domů.
Nepomohl tomu ani déšť, který začal asi na 200 metru našeho výletování.
Naštestí nebyl tak velký a my byly zrovna v "pralese",
kam se přes ty listy moc kapek nedostalo.
Já byla připravena, měla jsem deštník.
Na co jsem však nebyla připravena,
tak to bylo to, že mě začnou bolet nohy v botech.
A nejen mě!
I holky a obě!
Jelikož jsme šly po cestě, kde nikdo nešel, dostala jsem nápad,
že půjdeme bosy.
Zuly jsme si boty 
a nečekaly jsem rozpálený chodník, což se normálně dalo čekat, ale mně to jaksi nedocvaklo:o(!
Takže zase zpátky do bot!
Europien Vilage není opravdu daleko.
Maximálně 500 metrů od nás..
jenže  než jsme tam došly,
tak skoro všechny stánky byly uzavřené,
to protože pršelo nebo proto, že to to vyprodali.
Zůstalo jen pár stánků..
s kořením, se zeleninou...
My toužily po obyčejné vodě..
tu nikde neměli.
Tak jsme šly zase zpátky,
kdybych aspoň vypotila několik kilogramů:o)), 
ale to ne..
Došly jsme domů s puchýři a úplně zničené
a největší gól byl ten,
že manžel, kterého jsme nechaly doma v klidu spal
a vůbec nä fotbal nekoukal! 
....
Pochopila jsem, proč tu lidé nechodí pěšky do obchodů..
...
Dnes sice jdeme na procházku, ale náležitě vybaveni.
 Vodou, sportovním savým oblečením, vhodnou obuví
a předem připraveni na cokoli:o))!
...
Vy mějte krásný den 
a užívejte si léto..
Vaše 
Inka

PS: Aby toho nebylo málo, tak jsem sebou nesla foťák,
ale zapomněla jsem do něj kartu..
Fotila jsem tedy na mobil























Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.