pátek 22. července 2016

LEPŠÍ NEŽ SEX

je název řasenky,
kterou jsem si tady koupila.
Manžel pochybuje o jejích kvalitách:o))).
Ještě jsem ji netestovala.
Výsledek teprve zveřejním:o).




ta menší řasenka je voděodolná, což i krásně prozrazuje její obal,
který je naprosto dokonalý a působí jakoby na něm byly kapky vody.


Další nezbytně nutné produkty, které jsem si dnes koupila,
provázena slovy Aničky.
" Inko, ty si klidně můžeš něco koupit,
ty toho máš málo,
ale maminka by tam už chodit neměla!"
:o)

Neskutečné množství kosmetických věciček,
vůně všude kolem..
to člověka prostě strhne, 
ať chce nebo nechce..
...
A tak kromě řasenky
jsem koupila nezbytnosti na opalování.
tyčinku 30 na rty
a pak takovou maxi tyčku na tváře,nos.


Dalším kupem byl makeup Almay, který vypadá jako krém,
ale po natření se promění v makeup
 a pak ještě korektor od stejné značky. 
Za odměnu jsem dostala malou řasenku.



 ještě mi dochází rtěnka..
do Ulty, tak se obchod jmenuje,
budu muset ještě :o)
..
Mějte krásný večer
Inka













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.