pátek 15. července 2016

NÁŠ AMERICKÝ POHLED

Jak vidíme Ameriku?
Velice zkresleně,
neboť jsme poznali jen to krásné.
Jezdíme sem na prázdniny
a nemusíme pracovat.
Užíváme si sluníčka, oceánu
a života na slunné Floridě.
Florida má svá specifika.
Jedná se především o rekreační oblast.
Náš dům je uprostřed lesa v krásné přírodě.
Sousedé jsou samí příjemní lidé
a kohokoli tu potkáte, usměje se na Vás 
a pozdraví.
Mladí i staří.
O úsměvu na Floridě jsem už psala vloni.
Ono se to těm Floriďanům usmívá, když se celý rok budí 
do slunečného počasí.
To se hned jinak vstává, že?
Tady, kde jsme nevidíme ani chudobu,
nepotkáváme bezdomovce,
vidíme většinou v obchodech neplněné koše přetékající jídlem
a oblečením těch, kteří se sem jezdí rekreovat..
Na dovolené se lidé většinou smějí,
nejezdí se hádat,
a tak je tu tak nějak veselo..
Proto i náš pohled na Ameriku je veselý.
Můj syn si velmi často pouští natočená videa
z našich dovolených tady.
Byli jsme tu vždycky spolu, pohromadě
a bylo nám hezky.
.........
Na Floridě se mi taky líbí, že ač je tu velmi vlhko,
drží mi tu účes.
zlepší se mi vlasy, 
opálím se, působím zdravěji:o))
a každodenním plaváním se mi i zpevní kůže..
...
Naše babička Máňa sem jezdila každý rok na 3 měsíce
a vždy se vrátila o několik let mladší.
...
Mamka, která tu žila velmi dlouho,
vůbec nevypadá na svůj věk
a my tu máme pocit, že na chvíli bezstarostně omládneme:o)..
...

A tak se nedá nic jiného napsat než že je  na Floridě  mooc krásně!
A i když jsem to byla já, která vždycky tvrdila, že bych tu nikdy žít napořád nechtěla,
tak se sem neskutečně ráda vracím.
Manžel spočítal, že jsme tady společně strávili za život už skoro 2 roky
a ty nejdou jen tak vymazat..
a tak se Florida stala naším dalším domovem:o)..

Mějte krásný den
Inka
(tak trochu floridská:o))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.