úterý 19. července 2016

RUBY TUESDAY



na manželovy narozeniny jsem vyrazili na sváteční oběd,
Katka tak dlouho do manžela ( tatínka) hučela,
že nás přece pozve,
až nás pozval.
A kam?
Na pořádné americké steaky.
Restaurace, kterou jsme si vybrali se jmenuje 
Ruby Tuesday.
A steaky byly opravdu báječné!
Já si dala ale výborná žebra.
Jídlo v restauracích není úplně nejlevnější.
Porce steaku vyšla zhruba na 500 korun.
Co je v Americe pro neznalého zajímavé
je to, že se tzv. zpropitné platí povinně
a vypočítává se z ceny zaplaceného jídla.
Nejmenší částku, kterou máte zaplatit je 15 %.
Běžně se platí 20%.
...


Moc nám chutnalo
a tak to stálo za to:o)!
Hned na začátku dostaly naše holčičky omalovánky 
s doplňovačkami a k tomu každá 2 pastelky.
Dobrý nápad, aby děti nezlobily.
Chtěla jsem vám všechno krásně nafotit
a tak jsem si pochutnávala, že jsem na to zapomněla:o(.
Manžel mi povídá na konci, nechtěla sis to fotit
a to už mi na talíři ležely jen kosti.
Ty jsem tedy vyfotila:o))
...
Jinak jsem si půjčila obrázky z jejich jídelníčku..




Emma se zabavila malování, zatímco jsme vybírali, co si dáme:o)


a tohle je konec:o)
...
Vy mějte mióc krásný den
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.