sobota 16. července 2016

TO CO NEMÁM

Kdo si přečetl minulý příspěvek,
určitě nabyl dojmu, ó, jak se máme..
Ano, teď musím přiznat, že se máme hezky.
Ale kdysi bývaly časy, kdy dovolená byla krásná,
ale vše bylo na úkor toho, že naše děti neměly babičku doma.
My s manželem neznali, co je to jít do kina, na ples nebo někam jinam za zábavou.
Vzhledem k tomu, že já už neměla rodiče,
tak nebyl, kdo by hlídal.
Navíc jsme měli kromě dětí na hlídání ještě Máňu,
maminčinu maminku.
Pravdou je, že babička Máňa byla dlouho soběstačná.
Neměla však ráda samotu 
a tak jsme ji vlastně s dennodenní pravidelností navštěvovali
a víkend co víkend jezdila s námi.
Nejdříve na chatu do Českého Ráje
a později i na naši chalupu. 
a spoustu známých  odradilo, že jezdila s námi,
takže se nám tak trochu návštěvy vyhýbaly.
Babička stále myslela totiž na naše zdraví,
takže jakmile byl večer,
honila nás do peřin.
" Děti, co nenaspíte do půlnoci, jakobyste vůbec nenaspaly",
byla schopná říkat  i návštěvám,
čímž jim jasně dávala najevo, že by už mohli jít domů:o).
To nepíšu proto, že bych si stěžovala,
prostě Máňa k našemu životu patřila.
Nikdy jsme nezažívali rodinné víkendové obědy jako jiní,
aniž bych musela vařit já..
...
Na dovolené na Floridě jsme byli poprvé po revoluci,
psal se rok 1991.
Šok to byl pro nás veliký.
My zvyklí na naše malé nákupní středisko,
na cestu maximálně na chatu
a najednou ten luxus..
...
Od té doby se toho u nás moc a moc změnilo
a rozdíly mezi zeměmi skoro vymizely,
jen ten oceán a mořský vzduch u nás chybí..
...
Často se říká, že člověk touží po tom, co nemá..
Vidíte a já celý život toužila jezdit k mým rodičům,
užívat si s nimi víkendy
a obyčejně si hezky povídat..
To jsem záviděla já svým kamarádkám,
které si užívaly tohoto luxusu,
moci se vypovídat své mámě,
nechat si poradit ve chvílích, kdy není zrovna ejchuchů
a podělit se o radost, kterou zrovna prožíváte.
..
Tak vidíte..
ono všechno má svoje..
Ale jak už mám napsáno v úvodu svého blogu,
jsem svá a raduji se z maličkostí
a dělám to, co se mi líbí..
a od toho se všechno odvíjí..
 Uvnitř mě jsou ale lidi,
 po kterých se mi neskutečně stýská...
....
Mějte moc krásný den..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.