neděle 31. července 2016

VŮNĚ

Kdo by je nemiloval, že?
Cestou z Jacksonnovillu jsme se zastavili na malou chvilku na Outlettu.
Líbili se nám tam minule boty
a nekoupili jsme je,
tak jsme se vlastně pro ně vrátili.
Nezůstalo u jedněch a tak kromě bot pro manžela jsem si odnesla i tenisky této značky já.
Jsou neskutečně pohodlné 
a ač nejsem velký sportovec, tak na procházky se budou hodit.
...
Katka se jen na skok stavila v parfumerii 
a poté  jen tak mimochodem prohodila, zda bych nechtěla voňavku.
Její cena byla dost velká,
ale pokud by se koupili hned 2, tak by se cena navýšlila o pouhých 20 dolarů.
Když by se to pak vyděělilo dvěma,
tak by se to moooooc vyplatilo:o).
...
Nenechala jsem se opravdu moc přesvědčovat, protože ta vůně byla moc krásná.
Ten první parfém - Black Opium je spíš zimní 
a tento je svěží letní..:o)
takže jsem ho vlastně nutně potřebovala:o).
...
 manželovy nové boty

Svoje boty už mám sbalené v kufru:o)..
Musíme stále převažovat, abychom se vešli do dané váhy, což je hrůza.
Podle toho zjišťuji, zda můžu ještě nakupovat nebo jestli musím brzdit:o)).
Takže jsem po dnešnním balení zjistila,
že ještě trošku můžu:o)..
...
Vy už máte večer..
a my budeme mít za chvíli poledne
a už se těšíme opět k oceánu,
hlavně Emička, která se od rána ptá, kdy už pojedeme:o).
Ráno hráli s dědou tenis.
Ten přišel úplně " vyšťavenej", chudák,
tak rád by si zahrál s někým, kdo to umí..
....
Mějte pohodový čas,
zítra napíšu zas:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.