sobota 30. července 2016

ZE ZOO

 Poslední blogová návštěva ZOO
 i tam byli ii živí, ale k těm bychom se takhle blízko neodvážily
 i manžel chvíli fotil.
Mimochodem v ZOO mu vůbec nebylo dobře. Veliké vedro a dusno mu nedělalo dobře
a my měly sstrach, že budeme muset volat doktora.
Způsobilo to taky to, že se málo  najedl a bylo mu slabo. Po obědě mu už bylo lépe,
ale nejlíp mu bylo, když už jsme jeli domů. Přece jen  v klimatizovaném autě mu bylo lépe.
 Kachna s modrým zobákem nás zaujala.



 a pak že ženy neumí číst v mapách:o)))
 jeli jsme taky vláčkem
 můj muž a jeho milovaná skoro" zlatá brána"
 motýlí farma na kterou jsem se těšila mě vážně zklamala. 
U nás na louce je snad víc motýlů než tady..
 Tak tento strom bysme si klidně mohli vyrobit:o))

 pastva pro motýly
 Emička se bála tygra i nakresleného:o)
 zato  u opiček se jí moc líbilo.
S touhle se pusinkovala přes sklo.
 tady byly dětské vodní hrátky,ale my nevzali hočičkám plavky, tak jsem sejen dívali a litovali


 po cestě zpět vláčkem
 jsme už pěkně unavení
 chtělo by se mi napsat Svůj k svému, ale stojím tm přece já:o), tak nevím:o))))
 Další krásný Emiččin vyděšený výraz. Stojíme pod jaguárem:o)
 krokodýly jsme museli hledat. Vždycky se vynořily jen oči a teprve pak vylezla i hlava. Na hladině ležel klacek a pak jsme zjistili, že to nebyl klacek, ale pěkný kousek krokodýla..no fuj..nchtěla bych. Aničk ale pořád říkala, jak jsou roztomiloučký a že mají krásná očička. To mají, ale to je to jediné:o).
 Neodpustím si sem opět dát opice, které nás nepřestanou fascinovat.
Další důkaz, že jsme z opice, leží jako já:o), když spím:o)).
Na této opičí rodině jsme učili , jak se mají chovat k mamince a jak si mládě hraje a maminku nebudí.
U goril nám toto tvrzení  hned mláďata vyvrátila, protože tam jejich máma taky spala
a mláďata po ní skákala tak dlouho, dokud jí nedonutila vstát.
Pravdou je, že když jsou dvě, tak dovedou vymyslet větší lumpárny.
Ó , to my známe. Taky máme dvě:o))))
Všimněte si otce, který netečně a z povzdálí vše kontroloval.

A poslední fotku, i když bych asi fotkami zaplnila celý blog jsou američtí orli.
Jsme přeci v Americe, takže stylový závěr:o)).
......
Vy mějte krásnou sobotu a náležitě si ji užijte.
My jedeme k oceánu..
PS:Emička udělala neskutečné pokroky.
Plave pod vodou, skáče, nechá se vyhazovat do vzduchu.
O Aničce ani nemluvím, ta už plave a je jako ryba ve vodě.
Krása!
Ale to hlídání!
Občas si říkáme, zda nebylo lepší, když se plácaly na břehu 
a my věděli, že se jim nic nestane. Teď máme oči na šťopkách,
 manžel má bolavá záda od házení,
já mám vytahané ruce.
No není to žádná sranda:o)).
 ☺
Děti jsou prostě radost! 
a už dost:o)!
 
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.