neděle 7. srpna 2016

ACH, OHH

Kdo by snad očekával lehce erotický příspěvek,
tak toho zklamu!
Je to jen popis několika mála vzdechy mé návštěvy v obchodě Hobby Lobby,
který otevřeli jen proto, aby mě náležitě naštvali!
Všechny tvořilky by tady totiž určitě jihly jako já
a vzdychaly obdobně.
Můj manžel komentoval, že to snad prožívám víc než..
Ano, musím říct, že jsem se rozplývala nad všemi těmi výrobky, 
nálepkami, dekoracemi, barvami, vlnami, látkami
a abych si to náležitě vychutnala, tak jsem se tam nechala jednou vysadit 
a prohlídla si obchod sama.
Myslela jsem si, že hodina a půl mi stačí,
ale nestačila..
Největší problém je ten, že kufry jsou už totálně plné 
a já se můžu jen kochat, naštvávat ,
ale i inspirovat..
Obchod má neskutečně velkou rozlohu 
a na celé ploše je vše na co si vzpomenete, co se týká různého tvoření, vyrábění, kutění apod.
...
Samozřejmě jsem tam našla i to, co se mi zrovna moc nelíbilo.
například hned na kraji obchodu je spousta umělých vánočních stromků,
dokonce i různých odstínů.
Tady mám jasno!
Já dávím přednost stromku živému.
Pak je oddělení  s vánočními ozdobami.
Tady si přijde na své úplně každý,
protože je tu snad všechno..
Fotila jsem- aspoň,
mnohdy mám fotky svých nohou , košíku, svého trika..
to jak jsem mačkala nedočkavě spoušť..
Takový obchod by se mi líbil u nás!
Manžel řekl, že bychom asi hodně zhubli, kdyby takový obchod u nás byl,
protože bych asi utratila dost peněz..
...
Stejně jsem tu nakoupila pár maličkostí.
Jak jinak než něco do školy
a pak úplné drobnosti, aby se někam vešly..
...
Pár ukázek z obchodu pro vás,
mějte krásný večer
Inka















 








 




 Jak by se Vám líbilo v takovém obchodě?:o))
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.