čtvrtek 11. srpna 2016

DOMA

chtělo se mi i nechtělo...
Sluníčko, oceán, vzduch mi budou chybět,
bude nám chybět celá Florida,
její volnost a čistota a neskutečný prostor..
O letu napíšu víc zítra..
Dnes stručně:
- Únava - neskutečná - 28 hodin na cestě
- Zase v paneláku - ach jo! ( zítra naštěstí chalupa:o)
- Plné kufry - Kdo to vybalí a kam?
- Změna času - tady půl 10, na Floridě půl 3 odpoledne..spát či nespat?
...
PS 1: Moc a moc děkuji Všem, kteří mně přáli šťastnou cestu
a Všem, kteří mi po celou dobu pobytu psali komentáře.
Moc si toho vážím 
a při jejich čtení mi bylo hezky!
Díky!
Přeji krásnou noc 
a zítra prima den!
Inka

PS 2: Teď jsem zažila šílený šílený šok!!
Chtěla jsem vložit fotku z letu
a foťák nikde!
Začala jsem neskutečně zmatkovat, neboť jsem si uvědomila,
 že jsem ho doma nevyndávala.
V letadle jsem fotila nad Prahou
a ...
Určitě mi vypadl z otevřené kabely, kterou jsem měla
a zůstal někde na zemi..
Kdo zná cestování s dětmi, ví o čem mluvím..
Nandávala jsem Emičce botičky a pak mě i s ní strhnul dav lidí zezadu..
Máte všechno? otázka manžela...¨
"No to víš, že jo.." má odpověď...
(já to ale určitě nekontrolovala na zemi)
Všechny vzpomínky - fuč..
Hledám telefon na informace na letiště..
brečím..
co když...
Proboha, co jsem měla za typ telefonu???
...
Ještě poslední možnost.
Co synovo auto?
Manžel volá..
JE TAM!!
brečím- štěstím..
Kdo fotí - chápe- doufám..
....
DNES BEZ FOTA




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.