neděle 14. srpna 2016

FITBIT = FIT BÝT ?

aneb pochodem vchod.
ANO,
i já propadla chůzi..
Kromě telefonu jsem si v Americe koupila i Fitbit.
Hodinky, které mi měří kolik kroků ujdu,kolik kilometrů, kolik spálím kalorií,kolik pater vyjdu, jaký mám tep, kolik toho naspím.. to vše můžu sledovat pak i na mobilu, zapisovat si tam, kolik toho vypiju atd..
Můj muž má Fitbit už od loňského roku
a já se rozhodla ho následovat.
Je to vážně motivace..
Mám nastaveno denně 10 000 kroků a 8 kilometrů,
Snažím se to plnit, i když teď 2 dny ( let a den poté jsem nesplnila).
...
Protože mi dnes kroky chyběly, 
protože přece jen na zahrádce toho člověk až tolik neujde,
vypravili jsme se s mužem na večerní procházku..
Kroky jsou kroky:o)))
Manžel tedy nevěří, že bych to vydržela,
ale já si dala předsevzetí..
tak jsem sama zvědavá, zda se mi dodrží plnit limity..
...


Musím napsat, že jsem byla ráda, že jsme vyrazili,
sice až po 7 hodině, ale bylo krásně..
Večerní sluníčko svítilo, hřálo do zad  
a celý kraj kolem byl zahalen v krásných odstínech..

Šla s námi i Emička.




















Není u nás také krásně???
Mějte krásný nedělní den
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.