úterý 16. srpna 2016

KÁRY

odpoledne jsme se vypravili na Benecko
a holčičky se těšily na motokáry.
Já tedy ne!
Kopec dolů 
a ani nevíte, kde to skončí a co tam budu dělat a jestli tam dojedu 
a hlavně jestli zastavím.
Jsem srab!
Nejela jsem
a tak jely holčičky jen s maminkou 
a s dědou..
Já hrdě stála nahoře 
a radši fotila.
Jedno vím jistě,
já jezdit nebudu!
Ještě bych jela po rovině, ale z kopce?
Ani přesvědčování, že to jezdí i děti mě nepřesvědčilo.
Ale všichni ostatní si to užili:o)
a já jim to přála.

takhle motokáry vypadají

připraveni ke startu



a tady už jedou do kopečka , teda spíš jsou vlečeni:o))


kdo má rád adrenalin, tak si určitě přijde na své..
Vám přeji krásný pondělní večer..
 a ještě malou pondělní kytičku na závěr

tentokrát z louky..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.