pátek 19. srpna 2016

LÍČENÍ


Jak už jsem se stihla pochlubit, dovezla jsem si z Ameriky spoustu líčidel
a není nad to se dobře nalíčit.
Dcera mně pustila video, 
jak to správně udělat
a jelikož jsme u toho brečely smíchy, 
tak si dovolím Vám tento tutoriál líčení poslat.
Doufám, že po shlédnutí budete hodně zdraví,
protože smích opravdu léčí.
Mimochodem tato Sej Roška má těchto videí víc 
a neméně kvalitních.
Takže kdyby Vám tato dávka nestačila najděte si na You Tube
její další pokračování.
Dozvíte se, jak se líčit na večer
nebo kdyby některá z vás chtěla jít třeba na rande.
To víte, 
my co máme na sobě tu" horu krásy" :o)))
se musíme pěkně dolíčit:o).
Přeji krásný den
Vaše ¨
teď už odlíčená 
Inka




asi je mi do smíchu i proto, že syn už je na místě
a jsem o něco málo klidnější!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.