středa 17. srpna 2016

NA SKOK

DOMA.
odjeli jsme na chvíli z chalupy domů..
Zítra totiž vezeme na letiště našeho Péťu se Štěpánkou,
kteří nás vystřídají na Floridě 
a pro změnu si budou oceánu, sluníčka a nákupů užívat oni.
Nechali bychom se zase zabalit:o)))
....
Doma je to tak trochu vypadá jako po boji,
jak s oblibou říkala moje mamka, když vkročila do mého nebo bratrova pokojíčku.
Myslím, že kdyby nás navštívil zloděj, 
tak by měl pocit, že přišel pozdě.
Všude vystěhované věci, které je potřeba uklidit,
zařadit, oblečení vytřídit
a vše uvést zase do normálního stavu..
Dnes malinko začnu..
ale příští týden už chci mít hotovo, protože to mi začne moc práce ve škole.
Ze stěhování třídy už mám hrůzu teď!
O výzdobě mám jasno..
Amerika mi zase pomohla..
každoročně si něco s dětmi vymyslíme
a já pak na dovolené hledám a sháním co se dá..
Letos budeme pirátskou třídou..
Né, že bychom se inspirovali nějakou politickou stranou!
Ani nebudeme žádní loupeživý piráti..
Jediné, co budeme mít s piráty společného,
že se budeme plavit za dobrodružstvím,
že budeme objevovat mnoho nového
a budeme maximálně loupit vědomosti z knih, 
budeme si je ukládat do našich hlav
a budeme mít pirátsky vyzdobenou třídu.
Představte si, že mám tak šikovného tatínka ve třídě, 
že nám vyrobil nádherné kormidlo.
Nyní vymýšlím, jak se bude hodit do naší třídní pirátské hry.
Já nakoupila vlajku, praporky,
 koupila jsem pirátské mince, o které budou děti soutěžit
a mnoho dalších pomůcek.
Chybí mi ještě truhla
a tu musím ještě sehnat.
Objednala jsem také sítě
a fáčovinu, kterou budu obarvovat na modro..
potřebuji v nové třídě snížit podhledy, protože tam jsou vysoké stropy..
Ještě si užiju,
ale na tohle se těším.
Když už jsem se musela stěhovat,
tak si to musím zase nově zpestřit.
Ostatně 
změna je život, že?:o))

Kormidlo je plně funkční 
a tak doufám, 
že proplujeme 4. třídou plnou parou vpřed,
 bez jakýchkoliv kolizí
a hlavně pořád s dobrou náladou!
Mějte moc krásný večer!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.