středa 3. srpna 2016

NÁKUPY

musím napsat, že letos jsem podlehla všem odstínům modré.
Počínaje tyrkysovou, blankytně modrou až po švestkově modrou..
leckdy se mísí s odstíny zelené 
a já po celý příští rok budu vzpomínat n barvy oceánu,
 které mi tyto barvy budou připomínat.
Některé kousky vám nafotím, ale teď už odpočívají v kufru.
Vím, ještě nám zbývá týden,
ale většina věcí se už těší složená v kufru na přesun do Čech.
Vždycky říkám, že jsem šatová,
ale manžel řekl, že jsem i sukňová, kalhotová, svetrová, bundová atd.,
 protože jsem nakoupila snad úplně všechno:o).
Nekupte ty krásy!
Navíc, jak už jsem psala,
tady manžel ani nijak neprotestuje 
a tak tu můžu měnit šatník
:o))

Navíc, tak jako každý rok jsem podlehla kosmetickým trendům
a nechtě zůstat pozadu za svou dcerou,
oddala jsem se nákupům
k radosti manžela:o)).
koupila jsem si na ty poklady i novou kosmetickou taštičku
 

Vloni jsem vsadila na značkové kaabelky
 a přiznám se, že se jedna zničila dříve než jakékoli jiné 
a tak jsem letos nešla po značkách, 
ale po tom, co se mi líbí.
(líbily semi a hodily by se skoro všechny),
ale dvě si našly cestu ke mně
a věru nebyly drahé, ač je jedna z nich kožená, 
tak jsem je pořídila za slušnou cenu.
(vlastně tu jednu koženou mi koupil manžel k narozeninám, 
které mám na Silvestra.)


Už ale vážně brzdím,
i když :o)..
dcera objevila akci u Lancomu a u Clinique..
Tak vážně nevím..
i když :o)
asi podlehnu:o)!
...
Mějte moc krásný večer
Inka
PS: příště vám napíšu jak to dopadlo.
PS1: Otevřeli tu nový obchod Hobby Lobby - propadám panice- taky příště!
PS2: jestli to přežiju:o))
páááááá

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.