sobota 6. srpna 2016

NĚCO PRO ZASMÁNÍ..

i když:o))..
Jak už jsem se v jednom příspěvku zmínila, čtu tady knížku..
Knížku, kterou jsem si koupila sama 
s hodně jinými představami než jaké jsou reálné.
Začnu od začátku!
Knihkupectví
a já zašla nakoupit knihy na léto.
První dvě volby  byly jasné,
šla jsem najisto.
Aňa Gaislerová - PS
a Maruška Doležalová - Káva a cigárko.
Obě knížky jsem ale stačila přečíst dříve než jsem odjela na dovolenou.
Třetí knížka se mi zalíbila hned na první pohled.
A podtitulek Jak svíst svého manžela to jen a jen potvrdil, že je to dobrá volba.
Knížku  napsala Natalie Young 
a jmenuje se Dokonalá chuť!
Spojení vaření a svádění, 
je něco lepšího na léto?
Rozhodně není!
určitě dobrá volba!
To jsem si myslela do chvíle než jsem ji začala číst!
JENŽE.....
Já blbě vidoucí si spletla svíst a sníst
a to doslova a do písmene!
,,,
Ač recenze knihu chválí, tak já jsem na velikých rozpacích.
Hlavní hrdinkou je žena ve skoro stejném věku jako já 53 let,
která zabije rýčem svého muže 
a rozhodně nechce, aby po zbytek života byla zavřená.
Naopak si chce konečně užít 
a z nudné myšky se chce vymanit.
Její plán tedy je:
Celého manžela sníst.
kdybyste takovou morbiditu chtěli číst,
dozvíte se tu spoustu receptů..
Dokonaké recepty, jak připravit například chodidlo pravé nohy.
Všechny kosti nakonec rozemlít
 a udělat z nich silný vývar..no fuj..
Jsem tu přes měsíc a nejsem schopná to dočíst..
a to není proto, že se tu staráme o holčičky, po večerech bych si určitě čas našla,
ale to raději do ruky beru háček a háčkuji..
O této knížce se píše jako o skutečné literární události!
něco málo z recenzí
Budete cítit nadšení obavy a občas také nevolnost...
( tu já cítím pořád a nadšená nejsem:o))
černočerný humor
( ten v tom já necítím)
Obdivuhodně namíchaná chuť humoru a hrůzy
(spíš hrůzy¨)
Skvostný, byť lehce nuseální román!
( já zase četla nesexuální a to bych potvrdila:o))
nauseální - znamená ale něco jako chuť zvracet a to mám často..
Tahle kniha není pro citlivky!
( A fakt že není!!)
Píše se taky, že jde o brilantní a doslovnou pitvu manželství!
 ( a to teda pitva je jaksepatří!)
.....
Shrnu to, nevím, jestli to dočtu..
Mnohdy mě knížky tak strhnou, že se cítím být jejich součástí, hrdinkou příběhu.
Tady, ač bych ho někdy zabila:o)))), asi jako každá,
tak tady do příběhu nezapadám.
Já i pavouka nechám utýct než bych ho zabila..
Nene, to není nic pro mě!
Já čekala romantiku až za hrob, lásku v každé druhé větě 
a místo toho doslovně požírám s písmeny knihy ruce, nohy i vnitřnosti..
Asi se tím vším nedokážu prokousat
a tak mi asi navždy zůstane skryt závěr...
...


 Přeji Vám krásný víkend
a každopádně výborný oběd!
Inka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.