neděle 21. srpna 2016

NEDĚLE

a já nic nedělám..
Včera krásné posezení u brášky,
kde se každoročně schází celá naše rodina.
Tedy my dva sourozenci 
a všechny naše děti s rodinami..
Chyběl nám tam Péťa se Štěpánkou,
který je v Americe 
a já na něj moc myslím, protože mu není dobře.
Skončili jsme dlouho po půlnoci
a my pak spali v mém pokojíčku.
Tedy kdysi dávno mém pokojíčku.
Tak jak jsem tak ležela, tak jsem vzpomínala,
jaké jsem to tam měla 
a co všechno jsem tam prožívala.
Vždycky mě přepadne taková nostalgie.
I obyčejné věci, které kdysi byly součástí mého světa
mě dokáží vracet zpátky do dětství.
Například bráškův Ferda mravenec z drátů,kterého kdysi vyráběl
a on visel celou dobu v předsíni,
tam u výklenku leželo i těžítko po dědovi s motýlem a s rokem 1918,
husy, popelník s domečkem do kterého se strčila cigareta a on kouřil komínem.
To jsem jako dítě milovala
a chtěla, aby to taťka dělal.
Maličkosti, které tvořily domov -mámu, tátu, mě a brášku.
Na chalupu jsme dorazili až po druhé hodině,
prší a pršelo i celou noc..
Takový nedělací den..
jsem totiž ještě usnula
a dospávala noc :o)..
Venku mi vykvetl první květ mučenky.
Ty květy jsou dokonalé..



ale i květy mého klematisu jsou kouzelné..



Vlastně všechno, co kvete má své kouzlo.




Asi proto jsou ty kytky tak krásné,
že jsou tak jiné a barevné.



Mějte moc krásný nedělní večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.