čtvrtek 18. srpna 2016

OBAVY

určitě to znáte..
strach o děti, i když jsou už dospělé..
Dnes odletěl Péťa se Štěpánkou do Ameriky
a já čekám každou chvíli Sms, 
zda dorazili a v pořádku.
Za chvíli by měli být v New Yorku,
pak je čeká ještě dlouhá cesta..
let do Jaksonvillu 
a pak vypůjčeným autem do Palm Coastu..
Budu šťastná, až budou na místě..
......
My jsme jsme ujeli 364 km
2 x cesta na letiště
a pak zpátky na chalupu..
Ještě jsem se stavila na rychlonákup v IKEA
- krabice do školy, šanony a ručníky
samozřejmě modrý a červený, aby se mi hodily do třídy:o))..
Pak ještě lišty a háčky,
chtěla jsem ještě k tomu krabičky, ale ty bohužel neměli..
tak zase příště:o)
...

podruhé na letišti, tentokrát s mamkou..
přesto sledujeme letadlo, kterým teprve teď odlétá Péťa..
Bob,mamky přítel, odlétal do Amsterodamu a pak do Atlanty..

dál už nás nepustili..
...
mějte krásnou noc,
já budu čekat na zprávy..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.