čtvrtek 18. srpna 2016

PIRÁTSKÝ PŘÍSPĚVEK

Cože jsem si to dovezla do své třídy?
☻☻☻
barevné kartony k výzdobě třídy




vlajku

papírové girlandy

do kterých dám fotky všech dětí
další papíry, které jsou krásně barevné a pevné..



 pak jsem objevila tyto krásné archy na bodování
rozměry A3
na angličtinu něco o nás..A3


archy na plánování
( dá se na ně psát fixem a mazat, což je super!)


 další girlandy

 dřevěnou cedulku na dveře

nálepky

krásné fixy na tabuli
( mají magnet, takže budou na ní i držet a já je nebudu muset hledat:o)!)

 námořnická brčka
taková malá upamátovátka:o))

 a v tomto bloku se budou skrývat všechny známky
můj letošní učitelský deník
--má 30 linek - hurá! vejdou se mi na stránku všechny děti!
dekorační závěsy do třídy




a pak samozřejmě kotvy,
které bude mít každá skupina


Doufám, že pořád platí, že kotva je symbolem naděje
a já doufám, že všechno stihnu připravit
než děti přijdou do školy..
...
Samozřejmě mně tyto věci zabraly dost místa v kufru
a nejsou ani nejlehčí..
Dokonce jsem už měla obavy, že je tam budu muset nechat 
a to bych byla smutná,
tak jsem tam nechala litrový čistič na koženou sedačku:o)
a sprej na ošetření kůže..
Holt, sedačka ještě počká.o)))).
...
Mějte moc krásný den,¨
já jedu na letiště
zamávat našim mladým
a pak o 2 hodiny později odlétá ještě mamky přítel, 
takže letiště budu mít dnes hned nadvakrát:o)).
...
Pirátka
Inka
PS: Netušíte, kde se dá sehnat levná truhla?
I malá:o))?
Samozřejmě mám co do ní dát:o)),
ale to ukážu, až ji budu mít:o)..




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.