středa 24. srpna 2016

ROZLOUČENÍ II.

Ráno mě vzbudil manžel slovy:
" Tak už je tady máš, 
přišly se rozloučit!"
...
Dnes je poslední den prázdninový,
který trávíme na chalupě.
Od zítřka totiž jdeme do práce..
V první chvíli jsem vůbec netušila,
kdo se přišel rozloučit.
Jakmile jsem ale přišla k venkovním dveřím,
tak jsem je viděla.
Měla jsem neskutečnou radost,
ony se opravdu přišly zase rozloučit!
Je to neskutečné, neuvěřitelné a přesto pravdivé!
Rok co rok beze mě neodletí!!!
Čekají na moje požehnání před odletem, či co:o))
Pravdou je, že jim vážně přeji šťastnou cestu..
Byly jich opět plné dráty.
Lítaly mi nízko nad hlavou 
a vůbec se nebály..
Mně plesalo srdíčko!
(manželovi už méně, je to pragmatik, a tak konstatoval, že po... celou zahradu:o)))
Samozřejmě jsem si je nafotila,
abych vám je mohla ukázat.
Jsem moc zvědavá, jestli zítra na mě počkají v Boleslavi..
Jako před 2lety
( na připomenutí)

Mamka konstatovala, že jsem snad musela být v minulém životě vlaštovkou:o).
Já to považuji za znamení, že na mě naši myslí
a že mi je posílají z nebe:o)..
Je to prostě nepopsatelná krása..





















a najednou frnk...
a byly pryč...
A na drátě nad námi zůstala jen jedna hrdlička..


Nostalgicky mi končí prázdniny...
...
Mějte nádherný den
Vaše 
vlaštovková 
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.