čtvrtek 20. října 2016

ČTVRTEČNÍ PODVEČER

je u mě od podzimu spojený s tancem.
Jak jsem už minule zmínila,
tak tentokrát došlo na tanec Cha-Cha.
Děsně by mě zajímalo, jaký mám výraz ve tváři, když nestíhám:o))..
Když už jsem v jednu chvíli měla pocit ,
že mi něco jde,
tak vzápětí byl tak rychlý džajf,
že se mi nohy pletly jedna před druhou..
...
Na Star dance to ještě vážně nebude:o))!
...
Jinak u nás ráno déšť
a odpoledne krásně slunečno..
Jsem zvědavá, 
jak bude o víkendu..
..
Minule jsem psala, že každý den je podzim jiný..
dnes odpoledne vypadal pohled z okna třídy luxusně..







Nádherně barevný podzim..
Je to přímo pastva pro oči!
...
Užijte si krásný zbytek večera,
jdu si uvařit čajík
a hodit nohy nahoru:o).
...
Inka
o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.