sobota 29. října 2016

DŘEVO

Moc Vás všechny zdravím z chalupy.
Jak jsem včera psala,
tak naši chlapi káceli stromy.
Dnes celý den řežou a řežou a štípou a štípou.
Objevila jsem pár pěkných kousků,
které jsem hned ukořistila pro sebe.
...
Možná budoucí svícny, kdoví...
..
Pravdou je, že já obdivuji každý špalek,
zatímco oni v něm vidí jen teplo v krbu.
...
Venku je dnes sice jasno, 
ale pořádně fouká a je zima.
Já dotrhala co se dalo,
zastříhala růže,
natrhala mátu.
Ještě musím vykopat jiřiny 
a uskladnit na zimu.
...
Doma je příjemně teplo.
Venku se zahřívají čajem a grogem..


 a z této krásy mi udělají špalek na dřevo!

nejdříve vykopali velikou díru
a do ní pařez zasadili.
Když jsem protestovala,
tak chtěli díru zvětšit! :o)
Raději jsem už neodporovala.


Smířím se i s málem..
místo pařezu mám malé odkrojky..






 Anička je moc hodná, pomáhá dědovi skládat dřevo..






vesnice v podzimním hávu..



pár slaměnek a poslední levandule


a ještě sklizeň máty


Užijte si krásný večer
a prodlouženou noc!
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.