čtvrtek 27. října 2016

HLÍDÁNÍ

holčiček je fajn,
pokud se zrovna o něco nedohadují, 
pokud Emča neprotestuje při oblékání
( má nějakou úchylku a všechno zastrčené jí vadí:o)),
pokud spí jako andílci
a pokud všechno sní.
...
Včera v noci jsem si užila.
Emička začala kašlat, štěkavý kašel
a já dostala strach, že bude mít laringitidu
na kterou trpí.
Tak jsem byla v noci na telefonu s dcerou 
a konzultovala, co jí dát..
Otevřela jsem na nás dokořán okno 
a pomohlo to.
Jenže celou noc, když už nekašlala jsem pozorovala, zda dýchá,
protože se mi zdálo, že spí moc tiše.
No co budu povídat,
moc jsem se nevyspala
a těším se, že dnes večer přijedou mladí
 a ta zodpovědnost nebude jen na mně.
Přes den už byla Emička úplně v pořádku 
a ani nezakašlala.
Byli jsme venku 
a bylo krásně.
Chladno, ale krásně.
Rozhodla jsem, že by měl manžel spálit krabice venku v sudu
a Anička mu začala okamžitě pomáhat.
Já zapomněla, že jedna krabice je už z letošního vánočního dárku
a tak se moc divila, co to je za krabici
a kde je ten domeček. 
K Vánocům jsem totiž nakoupila
veliký domek na hraní , k němu i nábytek.
Manžel jí vysvětlil, že to bylo do práce do školy,
tak snad na to do Vánoc zapomene.
....
Teď si Anička hraje s kluky venku. 
Sousedi mají 3 kluky 
a ona jim říká chlapi.
Dneska na procházce vysvětlovala dědovi, 
že se musíme brzo vrátit,
protože na ni čekaj její chlapi.
Taky se ptala, jestli by se dědovi líbilo,
kdyby se s nima oženila.
Prej jí mají rádi,
minule jí chtěli dát pusu.
Tak nevím, nevím..
Myslím, že bude co hlídat!
:o))
Snad to dneska ale nebude ještě tak žhavý!
...
Užijte si krásný večer
a já ji jdu radši pozorovat oknem.
Člověk nikdy neví,
co chlapi udělaj:o)!
..
Inka
:o)














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.