neděle 9. října 2016

POCHMURNO

nedělní deštivé ráno
mlha..
Psa by nevyhnal,
ale kočky se zvesela prohánějí venku.
Před polednem vysvitlo sluníčko
a já na chvíli vyrazila s foťákem.
Nevzala jsem si zrovna nejlepší boty
a po chvíli jsem to pocítila.
nejenže jsem měla mokré ponožky, nohavice kalhot,
ale pořádně jsem sebou žuchla.
Foťák mi odletěl
asi metr daleko
a to byl asi největší šok.
Ještě dříve než jsem vstala, tak jsem se k němu doplazila
a zjišťovala, zda funguje. 
Naštěstí je funkční!
To, že mě trochu bolí ruka
a ušpinila jsem manželovu bundu,
v které jsem vyrazila,
je podružné.

toto je fotka po pádu..
zapomněla jsem otřít objektiv.
...
Předtím jsem podvědomě hledala podzimní barvy..
Ty kombinace mám moc ráda..





Jiřinky pořád ještě kvetou


 poslední poupátko
plamének( clematis) je už odkvetlý





Přeji Vám krásný zbytek neděle
a pěkný začátek nového týdne
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.