pondělí 10. října 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ


ale ještě předtím veliké poděkování za gratulace naší Aničce.
Moc Vám děkuje nejen ona, ale i já...
A stejně je to krásný mít virtuální kamarádky!
:o)))
Dnes je kytička ze zahrádky,
protože jiřinky dokvétají 
a pod tíhou deště a větru se kloní
a než je nechat válet po zemi,
tak raději s nimi do vázy.
Navíc kytka z minulého týdne ne a ne uschnout:o),
takže jsem to zkombinovala
a radost je na světě!



Ráda si kupuji i růže, které mi sice ve váze dlouho nevydrží.
Květy nevyhazuji
a když uschnou,
tak se dají znovu použít.
Třeba na věnce nebo ...




Přeji Vám krásný večer
a zítra Vám napíšu ,
co se mi stalo minulý týden
a z čeho jsem se dlouho dávala dohromady..
Mějte se hezky 
a opatrujte se!
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.