čtvrtek 13. října 2016

RYCHLE A ZBĚSILE

tak asi tak bych okomentovala dnešní lekci tance:o)
Minule jsem chyběla 
a tak mi dnešní lekce dala pěkně zabrat..
Byla opakovací, 
ale pro mě zároveň nová..
Sambu jsem tančila poprvé.
Začaly jsme tančit  mambo , úplně hříšně jsem protancovala hříšný tanec:o)).
Otočky byly sice jinam než měly být,
ale budiž!
To jsou právě ty chvíli,
kdy jsem úplně nadšená,
že je to tanec sama se sebou,
protože i tak mám dost práce.
Představa, že by tam byl ještě chlap 
a otáčel se mnou, 
je v tuto chvíli absolutně děsivá!
..
Pokračovali jsme RUMBOU..
(píšu správně s měkkým i,protože mezi námi je jeden muž:o),
ten nás to učí:o).
Jemu to jde, mně ne!
Rumba se mi líbí,
je taková pomalejší, 
jen si zapamatovat kroky:o))!
Jo, učily jsme se jak pohybovat rukama.
Ono se to řekne...
člověk je rád, že hýbe nohama 
a ještě k tomu ruce?
...
Pak došlo na tu SAMBU, co jsem minule nebyla.
Pochopila jsem asi jen část,
ale nadšeně jsem kroutila osmičky pánví..
( teď mě bolí kyčel:o))..že bych to nějak moc překroutila?
...
Kamarádka mi po sambě povídá:
" Tak co? Dobrý, ne? Ještě se moc nepotíme!"
To ovšem neměla říkat,
protože okamžitě následoval JIVE ( džajv).
Jejda, to vám tak krásně nadskakujete..
tu jste hned vpředu, vzadu, otočka sem a tam..
Zpocená jsem byla jako myš.
(apropo, viděli jste někdy zpocenou myš?:o)), já ne:o)!
...
A příště?
Tak to bude 
CHA - CHA.
No každopádně k smíchu to asi bude:o).
...
Přeji Vám krásný večer
a já brzy asi odtančím do postele:o)).
A zítra je pátek!
Hurá!
Inka
:o)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.