sobota 22. října 2016

SOBOTNÍ POHODA


Odjeli jsme na chalupu včera večer
a jsme tu sami. 
Ráno jsem vyrazila ven, rozhlédnout se po zahradě.
Nádherně se barví stromy,
vyrušila jsem srnečka, který si pochutnával na jablkách.
Stihla jsem ho ještě vyfotit, jak pelášil pryč.
Na jablkách si pochutnávají ptáčci,
kosáci ozobávají jeřabiny
a malé sýkorky si tu jen tak hrají.
Sojka je tu taky,
ale tu se mi nepodařilo vyfotit.
Malým strakapoudům chutnají naše zanedbané stromy.
Že by je vyléčili?
No, nevím...
...
K obědu jsem uvařila výbornou dýňovou polévku.
Kolikrát si říkám, 
proč jsme ji objevili teprve předloni
Proč jsme takovou dobrotu nejedli po celý život?
Kde byly dýně?
Do zakysané smetany jsem přidala dost velké množství česneku 
a tím ji dochutila. 
Byla vážně výborná.
..
Pro nás dva jsem ještě uvařila guláš,
který jsem dochutila paprikami.
Nakonec jsme si k němu dali jen chleba
a div jsme nevylízaly talíře:o)!
...
Dnes ani zítra nepeču,
jsme sami
a ještě bychom nakonec snědli všechno, co bych upekla.
Tak zůstanu raději slintat nad vašimi mňamkami na obrázcích:o)!
Ve středu začínají podzimní prázdniny
a tak určitě napeču.
.....
Odpoledne jsme byli v lese na houbách.
Manžel na houbách, já lovila krásné snímky.
O tom, ale později..
a v samostatném příspěvku..
...
Teď venku prší.
Po grogu, který nás zahřál odpočíváme.
Kamínka hřejí 
a je tu i tak moc hezky
..
Mějte krásný večer!
Inka
:o)























poslední jiřinky ve váze



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.