pondělí 17. října 2016

STRAŠIDELNÉ STROMY

 Tuto inspiraci jsem našla na facebooku a hned jsem si toto video nasdílela.
Dnes jsem ho dětem přehrála
a těšila se na výsledek, který děti namalují..
Šlo jim to jedna radost..

 Video je tady:
 ...
Anilinové barvičky vytvořily krásně barevné odstíny.
já ty rozpité barvy miluji..
Ani nevím, zda jsem na blogu už někdy psala, 
jak jsem bojovala s výtvarnou výchovou na I. stupni.
Dokonce mi hrozila dvojka na vysvědčení z výtvarky.
 Mně se totiž vždycky všechno rozpilo, rozmazalo. 
Nikdy to nebylo dokonalé.
Nikdy ne na jedničku.
Pak jsem přešla na II. stupeň 
a dostal i jsme mladou paní učitelku.
Můj první výkres byl traktor, který se mi úplně rozmazal,
barvy se vpíjely jedna do druhé..
Učitelka jásala
a odeslala můj výkres do soutěže 
"Naše JZD ".
A světe div se,
já vyhrála.
Dostala jsem diplom a knihu od Boženy Němcové
" V zámku a v podzámčí"
a byla jsem neskonale pyšná.
Celou knížku jsem tehdy ihned přečetla:o)!
Výtvarka mě začala bavit..
a ta záliba v rozpíjení mi zůstala:o))








vidíte tu rozpitou nádheru?:o))





Pravdou je, že pod strašidelným stromem bych asi nocovat nemusela..
Ale na nástěnce se jich bát asi nebudeme:o)
...
Začíná nový týden,
tak ať je pro vás příjemný
a ničeho se nemusíte obávat!
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.