neděle 23. října 2016

V LESE

Odpolední procházka..
Pro manžela spíš výprava na houby..
Já vyrazila s foťákem na krku
a rozhodla se ulovit a uchovat si nějaké krásno..
Rozdělili jsme se,
protože manžel sbírá houby v lese, kde není nic k focení.
spíš bych řekla, že se plazí mezi větvemi.
Já si užívala na mýtince..
spousta úžasných pařezů,
krásně barevné listy,borůvčí, prašivky..
No  prostě nádhera.
...
Aniž bych se nějak moc snažila,
tak jsem i nacházela houby.
Já si na ně nic ale nevzala
a tak jsem si je strkala do přední kapsy u bundy( klokanky).
...Moje srdce jásalo, když zasvítilo sluníčko
a mně se podařil nějaký hezký snímek.
V jednu chvíli jsem se pěkně lekla,
víc se lekl ale zajíc, kterého jsem vyrušila.
...
O to víc jsem pak byla nadšená,
když se mi podařil nádherný úlovek.
Kdo by si myslel, že jsem našla hřib, 
tak se mýlí.
V mechu se skvěla nádherná červená muchomůrka..
Hledáček fotoaparátu 
si ji našel a já si k ní pomalu lehla na zem,
abych pořídila nejlepší snímek.
Snímek se podařil,
ale zapomněla jsem, že mám na hrudníku houby, 
které jsem našla,
a tak z nich moc nezbylo.
...
S manželem máme od mládí smluvené pískání 
a tak jsme se hledali pomocí tohoto zvuku.
Byli jsme už u sebe docela blízko
a setkali se na místě, 
kde rostly houby.
Jaká to náhoda, že?
:o))
Manžel toho měl méně než já 
a náležitě ho to štvalo.
....
Musím napsat, že ač bylo v lese krásně,
tak tam byla ale taky zima.
..
A co se stalo horšího,
tak mě došla baterie u foťáku.
Šlo se tedy domů.
...
Docela zmrzlí,
ale krásně jsme se prošli.
Hub nebylo mnoho, 
ale na dobrou omáčku to určitě stačí.
...
Zahřáli jsme se u kamen,
popíjeli jsme grog,
ale taky čaj s citrónem..
...
A teď se kochám fotkami..
Ty muchomůrky jsou vážně moc hezký..
Ještěže se taková krása nejí!
...
Užijte si krásnou neděli.
Inka
:o)
PS: Tak a teď pojďte se mnou na houby:o)





Tak v takovémto lese leze můj muž:o)


já si užívám mechy a trávy:o)




a tady už má červené krasavice:o)





houby před zmačkáním:o)


všechny ty prašivky jsou stejně hezčí..













Tak tady je náš houbový úlovek..


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.