pátek 25. listopadu 2016

CHUTĚ

Nyní z malinko jiného soudku než z vánočního tvoření,
spíš něco pro zasmání..
tedy jestli je to k smíchu:o)..
Jak jste mohli vidět, 
tak podle mého nepořádku 
a tvoření nemám moc času a ani chuti na cokoli jiného..
A tak se musím přiznat, že spát chodím velmi pozdě
a do postele doslova padám.
Končí to tak, že si dáme pusu, chytneme se za ruku 
a popřejeme si dobrou noc...
Včera v noci ( něco málo po půl 1),
asi 5 minut poté, co jsme si popřáli tu kýženou dobrou noc,
jsem do ticha promluvila..
" Stani, ty si ani nedovedeš představit, jakou mám chuť..."
Manžel okamžitě zbystřil, což já v té tmě neviděla
a pokračovala jsem...
" na vlašský salát, ale takovej ten, co dělali kdysi.
jen 10 deka do papíru a k tomu čerstvou housku"...
Ukončila jsem svůj monolog
a manžel se konečně zmohl na nějaké slovo.
" Já myslel....že v noci máš jiné chutě.."
...
Oba jsme se začali smát..
Když já vážně v tu chvíli myslela jen a jen na ten vlašák:o)...
.......
Musím konstatovat,
že to jde se mnou z  kopce
a měla bych se nad tím nějak zamyslet:o)!
...
A ještě něco...
Pak že jen ženský jsou drbny:o)..
Odcházím z práce a má kolegyně mi povídá, 
jak skoro brečely smíchy, když jim můj muž vyprávěl 
o mých nočních choutkách.o).
...
Na druhou stranu se ale dozvěděl, 
že jedna z kolegyněk chodí spát se salámem pod pyžamem
a potají ukusuje, aby to manžel neviděl.
Horší prý je, že to někdy cítí
a to jí to chce sníst..
..
Tak to jsem na tom líp,
já jen o tom vlašáku snila:o)).

Mimochodem, toto už není vůbec ono..
na to chuť nemám,
já si prostě jen vzpomněla na svoje mládí,
ale to jsem pro změnu asi v noci myslela na úplně něco jiného:o).
Mějte nádherný večer
a užijte si krásný a pohodový víkend!
Inka
💓

PS: Energie v bytě odečteny,
já uklízela a přišli dva chlapi,
kterým bylo úplně jedno, jak to v bytě vypadá:o)
A já půl hodiny předtím rovnala krabice s tvořením 
do sprchového kouta, aby nebyly vidět!:o)))
( nemám na to jinde místo, normálně mám materiál na chalupě nebo ve škole).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.