pátek 11. listopadu 2016

NĚKDY SE TO SCHUMELÍ...

jako tento týden..
Teď nemyslím sníh,
protože ač slibovali, že sv. Martin na bílém koni přijede,
tak u nás tedy zklamal na celé čáře.
...
Tím chumelením myslím to,
že se toho tento týden sesypalo moc.
...
Dvoje třídní schůzky,
sraz, konzultace  
a spousta práce.
...
Tolik práce,
že já,
která jsem schopná klíďo napsat i 3 příspěvky denně,
jsem nebyla schopná ničeho
a usínala
u " nejnapínavějších" :o))))
částí Růžové zahrady:o)).
...
Někdy to přijít muselo.
Prostě výpadek!
..
Takže nyní jen stručně. 
Po celý tento týden probíhaly v Mladé Boleslavi
koncerty pěveckého sboru Paprsek,
Dětská nota 2016.






...
A tak jako každý rok, jsem ji viděla 2x.
Jednou se svou třídou 
a jednou s pěveckým sborem.
...
Dnes jsme si pozvali mladého spisovatele a ilustrátora
Jana Opatřila,
který dětem vyprávěl o svých knihách 
o kapříkovi Metlíkovi.
Musím napsat, že mě velmi mile překvapil
a vřele ho doporučuji si pozvat na besedu
(pokud učíte:o),
jinak netuším, zda by dával soukromé besedy:o).






už chápete, kde bere inspiraci?.o))


Vyprávěl, četl a byl fajn:o)....


...
Je pátek
a já odpoledne odpadla jak hruška

a vzbudila se skoro v 8 hodin, 
když manžel dorazil z hokeje.
...
A tak vzhůru do víru víkendu..
Krásně si ho také užijte!
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.