pondělí 21. listopadu 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ A BONUS

Tentokrát kytička darovaná..
V neděli večer jsme dorazili domů.
Po chvíli slyším ťukání,
chvíli si říkám, zda se mi to nezdá..
Otvírám dveře 
a za nimi můj žák.
Drží v ruce kytičku a podává mi ji se slovy:
"Paní učitelko, to máte za to, že jste mě pustila!"
....
Minulý týden odlétal za sluníčkem. 
Chtěla jsem sice přibalit do kufru,
ale to se nestalo:o)...
...
Krásná kytička 
a navíc ještě nádherný dárek.
...
Vím, neber úplatky nebo se z toho zblázníš:o)))...
 úplatky neberu, 
ale této  krásné pozornosti jsme neodolala
a já za ni moc děkuji.
...

Která by odolala nádherné vůni.?
...
Ráno jsem se navoněla 
a když přišly do třídy děti,
tak hned jedna holčička povídala:
" Paní učitelko, tady to dneska ale voní:o)!
....








vůně je hodně podobná parfému Angel..
...
Mějte moc krásný večer 
a  já jdu malovat anděly a háčkovat vločky.
...
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.