pondělí 14. listopadu 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Tak si představte,
dnes jsem si nestihla koupit kytku.
Ovšem!
Přijdu domů a na stole mě čeká ohromná kytice.
To byste měli vidět můj úžas,
oči mi málem vypadly z důlků.
....
Ale jen na chvíli,
protože mě hned manžel vyvedl z míry.
..
Zazvonil zvonek
a ozval se kurýr s dodávkou květin
a prý zda by manžel nepřevzal kytici pro paní XY,
která bydlí v našem domě
a která si pro ni přijde po 7 hodině.
....
Mám chuť jí tu kytku nedat :o)!
Vždyť já z ní měla takovou radost!
...
Navíc je v mé váze.
Totiž manžel klíďo píďo vyndal mou kytku
a nahradil ji tou cizí!
....
No nic,
tak jsem si ji alespoň vyfotila.
...






 
Myslím, že by jí to u mě doma slušelo.
...
Taky bych chtěla kurýra s květinou.
Nejlépe s nějakým milostným vzkazem.
Ach.....:o))
....
Konec snění,
zpět do reality.
...
Mějte krásný pondělní večer.
Já to musím přežít bez květiny.
...
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.