neděle 6. listopadu 2016

PŘÍRODĚ NA DOSAH

a to doslova!
...
To, že mohu pozorovat ptáky,
to že se mohu rýpat v hlíně,
i když toho mám někdy " plný kecky"
a nadávám, že mi nikdo nepomůže.
....
Ode dneška můžu napsat, 
že máme skoro vlastního srnečka:o)!
Že k nám chodí v noci na jablka pod stromem
a občas k nám koukne do oken,
to víme..
Ale že je tak odvážný,
že přijde nakukovat k nám ve dne?
Díváme se na sebe nejprve skrz okno
a já v něm pozoruji klid.
Pózuje,
je to fešák!
Vezmu foťák 
a ani to jej nevyvede z míry.
To už i můj muž přestává sledovat hokej 
a sleduje se mnou srnce.
..
Pak ho něco vyruší a popoběhne o kousek dál na naši louku,
kde si s chutí začne pochutnávat na jablkách.
...
Vycházíme ven,
nebojí se nás,
a tak se vzájemně prohlížíme.
...
Já vím, ožírá mi tu v zimě keře,
ale já jsem mu za tento pohled ochotná odpustit cokoli..
...















S manželem se dohadujeme..
On tvrdí, že musí být nemocný...
Já tvrdím, že pozná, kdo má dobré srdce:o)))...
...
Užijte si krásný nedělní večer!
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.