čtvrtek 17. listopadu 2016

SLUNÍČKA

"Áňo, my jsme ale písmena!"
povídá Emička v autě.
.....
Nechápeme.
....
Anička ano.
Emičko, říká se, že jsme čísla:o)!
"Tak já jsem jednička."
povídá Emička.
:o)
Píšu si to sem proto, 
abych si to zapamatovala.
.......
Je totiž tolik slov,
co mi řekly moje děti
a já si vždycky říkala, 
že na to nezapomenu.
..........
Zapomněla jsem 
a teď mě to mrzí..
...
Není nad to mít na chalupě hned dvě sluníčka, 
když venku je tak jak je..







nejlíp je doma v teple za oknem


 Od rána pozorujeme budku pro ptáčky,
kam jsme nasypaly nová semínka.
Myslím, že ani ptáčkům se v tomto počasí nechce létat.
A náš srnec se taky zatím neobjevil.
Hledala jsem u nás na zahradě pod stromy jeho parůžky,
Nic jsem nenašla.
Tak by mě zajímalo, zda je vůbec shodil 
nebo zda je ještě nosí.
...
Užijte si pěkný večer
....
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.