úterý 1. listopadu 2016

ÚSMĚV

vrátila jsem se od kadeřnice..
Spokojená a naladěná:o).
Přiznám se, vypily jsme spolu vynikající lahvinku bílého vína,
a zahnaly splíny
...
S úsměvem jde vážně všechno nějak líp.
Navíc při mém povolání je úsměv něco jako profesní povinnost.
Které dítě by se chtělo dívat na zapšklou , naštvanou učitelku?
....
Nedávno jsem přemýšlela, kolik dětí i špatně snáší,
že paní učitelka křičí.
A vůbec se nemusí jednat o něj,stačí, když křičí na druhé..
...
Snažím se, 
i když mi to někdy ujede:o).
Třeba dneska,
když o přestávce skončilo jablko v pytlíku 
na světle,
které visí dobré 3 metry nad zemí a nedosáhnu tam bez štaflí .
Představa, jak to jablko hnije 
a odkapává před tabuli je nikterak příjemná.
Mušky si rozhodně užijí,
pokud se nebojí výšek:o).
Jojo, stanou se horší věci,
ale..
Jakmile houknu, uvědomím si, že si ničím hlas,
můj pracovní nástroj
a taky si uvědomím, 
že jsem si to zakázala.
........
Chci být klidná, pozitivní učitelka.
Chci chválit,
chci se usmívat.
...
V tom přiletí uklízečka, uklízečka žalující,
že se moji kluci shromažďují na WC 
a válí se tam po zemi.
Chci zakročit!
Naštěstí mě zachrání kolegyně,
protože rozjetá chci vtrhnout na záchod,
kde mezitím nejsou jen moji kluci,
ale i kolega učitel.
Kluky učitelův příchod naštěstí rozežene
a tak je klid.
..
Proč prý chodí 3 na jeden záchod?
Vzpomínám, že jsme to taky dělaly.
Bez úmyslu se prohlížet a obdivovat se.
Možná klaustrofobie z uzavřeného prostoru?:o))..
....
Dnes už chodím na záchod sama:o).
...
Však oni se to taky naučí!
...
Mějte moc krásný večer,
krásný zítřek
a zkuste to s úsměvem a bez křiku:o).
Tak ,jak to mají vaše děti rády!
Inka
:o)


SILNÝ NENÍ TEN, 
KDO DOKÁŽE POUHÝM POHLEDEM SLOŽIT NĚKOHO NA LOPATKY,
ALE TEN, 
KDO POUHÝM ÚSMĚVEM POSTAVÍ NĚKOHO NA NOHY!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.