středa 23. listopadu 2016

NEPOŘÁDEK

Včera bez příspěvku,
nejsem nemocná:o),
ale tvořím a nestíhám a včera jsem přišla domů až pozdě večer..
Na čtení vašich blogů si čas však vždy udělám:o).
Můj byt se proměnil v jednu velkou dílnu.
Materiál mám roztahaný skoro všude,
naštěstí tu ještě není jehličí.
Manžel, který ví, že listopad je měsícem domácího nepořádku
a mého tvoření, trpí, ale zároveň chápe.
...
Vše by bylo v pořádku,
pokud by se u nás na dveřích v domě neobjevila tato cedule:
" V pátek 25. 11. odečítání energií"
Málem mě ranila mrtvice,
a tak dnes místo tvoření uklízím,
protože si nedovedu představit, že by někdo přišel do našeho bytu, 
kde se válí věnce, obrázky, samé stužky atd.
Tak vše ukládám zpátky do krabic
Zítra bych to nestihla, 
protože mám tanečky.
...
Manžel se raduje, že zas bude uklizeno:o).
Já taky, ale vím, že to hned v sobotu začne nanovo.
U nás prostě vánoční čas nastane až po 1. prosinci.
....
A že nepřeháním ,to vám hned ukáži..








Mějte krásný večer
a já to jdu uklidit:o)!
..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.