sobota 31. prosince 2016

53 A SILVESTR

Nejedná se o 53. týden v roce.
(na ten letos nedošlo)
Jedná se o číslici, která mi dnes byla nadělena:o)
Vím, rok co rok se po tomto dni mění číslice v letopočtu,
já si to vždycky dám hned dvakrát.
Jednou u letopočtu 
2017
a na Silvestra i u mého věku.
53
...

Na konci roku člověk většinou bilancuje..
Mně se toho dost povedlo,
dost nepovedlo,
dost jsem toho stihla,
a ještě víc nestihla.
..
Na druhou stranu, kdybych stihla všechno,
co bych pak dělala?
...
A tak se těším..
Na každý další den,
na každé další ráno..
na to, co se mi podaří,
na to, co zase zvorám,
(obrazně - pole nevlastním)
co všechno vydržím,
 a co všechno zdolám...:o)

...
A tak se prostě jen obyčejně těším
na ten nový rok
a ze všeho nejvíc si přeji,
abychom byli všichni zdraví!
..
Věřím na anděly...
a  moc  je prosím ,
ať nás ochraňují..




Můj chytrý telefon
mi nadělil film z mých fotek,
a protože za rok to může být ještě horší:o),
tak si to tady uchovám.
Já v roce 2016
(od doby, co chytrý telefon mám:o)).

Video jsem si chtěla dát v kratší podobě,
ale vnučky se hrozně smály,
když mě viděly s vyplazeným jazykem.
👅
A protože  chci, 
aby se vás smálo víc,
tak jsem nekrátila nic:o)).
...
A na závěr roku
Vám Všem  přeji pevné zdraví,
lásku, štěstí
a ať se Vám v novém roce daří!
💓
Jsem moc ráda, 
že jsem už skoro 3 roky ve Vaší blogerské společnosti,
Vaše slova jsou pro mě hnacím motorem
a velikou radostí!
Děkuji!!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.