neděle 25. prosince 2016

CUKROVÍ

 Moje letošní cukroví
Letos jsem pekla po večerech doma
a Kačka prohlásila, že jsem stejně neudělala to, 
co má nejraději.
Tak snad za rok:o)
letos jsem prostě marokánky už nestihla.






 plněné ořechy


 nezbytně nutné rohlíčky


linecké a bábovičky


a další košíčky 
a oříšková kolečka plněná karamelem


išlské dortíčky

Tak jsem zvědavá, kolik nám toho zase zůstane:o).
...
Celý den na chalupě prší,
nedá se jít ani ven.
A že by pěkná procházka určitě přišla vhod,
po tom božíhodovém obědě.
:o)
..

Mějte moc krásný večer,
já se právě  začala dívat na novou pohádku
Slíbená princezna
Její první věta:
"Za to může ta koruna, 
je těžká jako kráva!"
mě vážně dostala.
( ještěže holky už spí:o))
Zřejmě jen pohádka pro dospěláky!
..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.