čtvrtek 22. prosince 2016

DÁRKY

Ráda vymýšlím pro své kolegyňky a kolegy dárky.
Vždycky mě něco napadne a pak to realizuji.
například v roce 2014
Vloni jsem udělala dárkovou tombolu a každý si losoval.
 No a letos mě napadlo toto:




a  na druhou stranu jsem ponožky nalepila:o).
Je nás celkem 36,
to se divili, když jsem kupovala tolik párů:o)).






Myslím, že přání potěšilo.
Mě určitě, už když jsem ho tvořila 
a balila, tak mě to bavilo:o).
....
Ještě musím něco napsat, týká se to také dárků. Tentokrát mých jelínků, 
které ( tímto se omlouvám) jsem odesílala teprve dnes.
Prosím všechny, které budou obdarovány,
ať překontrolují obsah 
a pokud by byl jelínek zničený, napište a pošlu jiný.
Při odesílání totiž paní pošťačka tloukla do obálek tak usilovně,
že mám velké obavy, zda vůbec nějaký přežil.
Určitě mi napište, pokud by byl rozbitý.
Jestli to bude opožděný Ježíšek 
a ještě porouchaný, tak to mě mrzí!
....
Mějte moc krásný večer
a já jdu předělat včerejší manželovo oblíbené cukroví,
které jsem prosím do 1 hodiny v noci sušila v troubě,
abych pak ráno zjistila,
že se nedosušilo 
a krásně se lepí.
Místo pařížských rohlíčků
budou oříškové kuličky :o)).
...
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.