pondělí 26. prosince 2016

MÁME DŮM

nový dům!
Bohužel jen na hraní.
Přiznám se, že jsem si splnila svůj dětský sen
a holčičkám jsem koupila dům pro panenky.
Já v dětství měla taky domeček a moc jsem si s ním vyhrála.
Chtěla jsem, aby i holčičky měly možnost si hrát s domečkem.
A já se doslova vydováděla při jeho sestavování 
a vybavování.
Svítí a má všechno, co člověk k životu potřebuje:o)!
K domečku jsme koupila dvě rodiny, jednu pro Aničku 
a jednu pro Emičku
a k tomu babičku a dědu 
a miminka.




už máme zabydleno:o)


zasazeno na zahrádce, 
pes hlídá, co víc si přát?


babička u krbu

děda v kuchyni u stolu..
Jak nás mají ty děti přečtený:o)!


máma s tátou jsou v posteli :o)



 v pokojíčku je živo:o)



Nerušit!
Pardon, děda je na toaletě!
Nebojte, kalhoty má stažené!


já si prý povídám se Štěpánkou


a Péťa se válí v kuchyni


děda odpočívá po jídle


 Ustláno?
Zatím mají v domě uklizeno!


 v krbu přiloženo


a jde se spát!



Tak dobrou noc!


Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.